0
Căruţă:
0 articol - 0,00 RON
Nu aveți niciun produs în coșul dvs. de cumpărături.

Informații generale

1. Pregătiți și asigurați corespunzător produsul pe care doriți să-l returnați punându-l într-o cutie de carton împreună cu Formularul de Returnare completat. Dacă nu dețineți Formularul de Returnare, îl puteți descărca aici.
2. Dați click pe Returnează și alegeți produsele pe care doriți să le returnați indicând și motivul returului.
3. Alegeți modalitatea de returnare: GLS (retur gratuit) sau Altă firmă de curierat (costul de transport va fi suportat de client) și înregistrați returul.
4. După ce coletul ajunge la departamentul de retur și returul este acceptat, în decurs de 3-5 zile lucrătoare se returnează banii. Întreaga procedură de returnare produs/bani durează aproximativ 14 zile calendaristice de la ridicarea returului de către curier.

IMPORTANT

1. Dacă utilizați aceeași cutie în care ați primit comanda vă rugăm să îndepărtați eticheta veche. Sigilați coletul iar curierul se va prezenta la dvs. cu ordinul de ridicare (pe care trebuie să îl păstrați până la primirea banilor) și cu o nouă etichetă, pe care o va lipi pe colet.
2. Dacă returnați mai multe produse, puteți pregăti un singur colet. Iar dacă trimiteți mai multe colete, generați etichetă pentru fiecare colet.
3. Nu uitați, nu primim coletele trimise cu ramburs. De asemenea nu se acceptă coletele expediate prin Poșta Română întrucât aceasta nu livrează la adresa finală.
4. În funcție de metoda de plată aleasă banii vor fi returnați prin același canal. Dacă comanda a fost platită ramburs sau prin transfer bancar, returul banilor se va efectua în contul bancar menționat de către dumneavoastră pe Formularul de Returnare. Pentru comenzile achitate cu cardul prin PayU, restituirea banilor se va efectua prin intermediul aceluiași canal și în contul de pe care a fost recepționată plata.